MDM : Niçin İhtiyaç Var?

cx3

Ürünler ve fiyatları standartlaşıyor ve sıradanlaşıyor. Sahadaki savaşı kazanmak ancak farklı olmak ile mümkün.

Farklılığı da müşteriye yaşatacağınız deneyimde aramalısınız!

Farklılaşma artık müşteriye temas eden tüm süreçlerin akıllıca yönetimine bağlı.

Kaynakları optimal dağıtmak, ilgili tüm birimleri, saha ekibini ve temas noktalarını doğru zamanda doğru hamlelere yönlendirmek, hem sahada hem üst yönetimde refleks kabiliyetini artırmak tek bir kurumsal ustalığa dayanıyor: Müşteri Deneyiminin akıllıca yönetilmesi.

cx20

“Müşteri Deneyimi…
Başlangıçtan sonuca kadar bir bütündür – arkadaşınızdan Amazon’u duyduğunuz anda başlar, paketinizi teslim aldığınız ve açtığınız ana kadar devam eder”.  
Amazon CEO’su – Jeff Bezos

BiSoru?

Bir markayla ilgili çok kötü bir deneyim yaşadınız ve firmaya bunu ilettiniz. Aşağıdakilerden hangisi veya hangileri sizin için daha uygun?

  • Firma tatmin edici bir şekilde geri döndüyse ve sorunumu çözebildiyse alışveriş yapmaya devam ederim.
  • Geri dönüşten memnun kalmadıysam ilişkimi keser ve bir daha asla alışveriş yapmam
  • Sorunumu çözmezlerse bunu sosyal medya dahil her ortamda dile getirir, hakkımı aramaya devam ederim.