Isınalım

Haydi “Isınalım”.

Isınalım ürünümüz, müşteri deneyimi konusunda bir şeyler yapmak isteyen, nereden başlayacağı konusunda kafası karışık olan tüm işletmeler veya İşletme içerisinde Müşteri deneyimi konusunda algıyı arttırmak isteyen, ortak dilde temelleri atmak isteyen profesyoneller ve vizyon sahibi patronlar için tasarlanmıştır. Bir takımın ısınma hareketleri ile müşteri deneyimi konusunda yapılabilecekler konusunda gaza getirir ve onların ateşini yakar…

haydi ısınalımMüşteri deneyimi yönetimi holistik bir bakış açısı içerisinde başarılı olabilir. Bu yüzden işletme içerisinde bir fonksiyon tanımlamak başarılı olmaya yeterli olmaz; fonksiyonların birbiri ile müşteri odağında çalışabilmesi gereklidir. Bu açıdan bakıldığında müşteri deneyimi konusunda gelişmek isteyen işletmelerin önündeki ilk engel bu konuda tüm sistemin farkındalığını arttırmaktır. Farkındalık sağlamak için ve biz bunu yaparız dedirtmek için yoğun içerikleri olan ve interaktif çalışmaları olan “Isınalım” çalışması sonunda işletmenin elinde yarın kullanabileceği somut çıktılar olur ve ortak dilin temelleri atılmış olur.

 Isınmak için gerekenler…

 

2 Günlük Isınma Hareketleri

Katılımcı Sayısı : 12-16
Eğitmen Sayısı : 1 veya 2
Grup Çalışmaları : 3-4 Grup
Oturma Düzeni : Grup sayısı kadar Yuvarlak Masa
Araçlar : Grup sayısı kadar Flipchart